title
karshenas-min-min

عادل محمدی راد

کارشناس تناسب اندام وبسایت بدن ما

یکی از معروف ترین سری رژیم های فوق العاده موثر و سالم، رژیم کتو ( کتوژنیک ) 3010 هست. این رژیم از 3 مرحله تشکیل شده که کمک میکنه یک فرد بتونه در مدت زمان 30 روز، تا 10 کیلوگرم کاهش وزن رو   به صورت تضمینی تـجربه کنه.

رژیم لاغری کتو 3010 در دو سال اخیر به عنوان سریع ترین و محبوب ترین رژیم لاغری انتخاب شد. گرفتن نتیجه ی مثبتِ بیش از 7500 نفر در ایران و 570 نفر در خارج از کشور ( ایرانی های مقیم خارج ) تا الان نشون داده که این رژیم لاغری امتحان خودش رو پس داده.

شاید براتون جالب باشه اگر بدونید بیش از 96% کسانی که این رژیم رو استفاده کردن، در دوره ی اول ( یعنی 21 روز اول ) بیش از 7 کیلو گرم کاهش وزن و البته کاهش سایز بی نظیری رو داشتن که این بیشتر از هر چیز ما رو خوشحال میکنه.

این آمار و ارقام فقط بخشی از اطلاعات مثبتی هست که این رژیم تا الان داشته. در حال حاضر هم عده ی زیادی در حال استفاده از  رژیم 3010 هستن و بعد از مدت زمان 30 روزه این پکیج رژیم، معجزه ی این رژیم رو به خوبی تجربه میکنن. البته این نکته رو هم نباید فراموش کرد که بدن در همون 7 روز ابتدایی، تغییرات جدی رو تجربه میکنه اما بیشترین تغییر در 10 روز پایانی اتفاق میوفته.

رژیم 3010 چیست و چطور لاغری میکند؟

رژیم لاغری 3010، دقیقاً تنور چربی سوزی بدن شما رو روشن میکنه. منظور از تنور این نیست که بدن شما داغ میشه و احساس گرما می کنید. منظور این هست که بدن به صورت خودکار شروع به استفاده از ذخایر چربی میکنه تا با استفاده از این انرژی بتونه فعالیت روزانه خودش رو به نحو احسن انجام بده.

رژیم 3010، میزان مصرف کربوهیدرات و قند رو به صورت اصولی کم میکنه. ممکنه بپرسید : خب کربوهیدرات و قند چه ربطی به کاهش وزن داره؟ نکته اصلی همینجاست. بدن ما با استفاده از کربوهیدرات ها و قند هایی که در طول روز میخوریم انرژی خوردش رو تامین میکنه. زمانی که مصرف این مواد زیاد میشه باقی مونده ی اونها به صورت چربی توی بدن ذخیره میشه و این یعنی همون اضافه وزنی که ازش فراری هستیم.

کاری که  این رژیم با بدن شما میکنه اینه که منابع عمومی که بدن شما با استفاده از اونها تامین انرژی میکنه رو حذف و یا محدود میکنه. در این صورت بدن برای تامین انرژی خودش باید به سراغ چربی های ذخیره شده و چربی های سالمی بره که در طول رژیم برای شما مشخص شده. این یعنی کاهش وزن و سایز به صورت قطعی اتفاق میوفته.

تجربه خانم ژاله

من قند دارم و با این رژیم وضعیت قندم خیلی بهتر شده و در عین مشکلاتی که دارم کلی وزن کم کردم …

تجربه خانم سارا

امروز رژیم من تموم شد و خیلی خوشحالم چون تونستم بعد از سال ها 7 کیلو از وزنم رو کنم …

کمتر از یک هفته مانده به پایان تخفیف ویژه 50%

قیمت محصولات رژیم 3010 بدون تخفیف » 300/000 تومان

قیمت با تخفیف ویژه » 149/000 تومان

برای دریافت رژیم 3010 روی دریافت رژیم کلیک کنید

مراحل سه گانه رژیم 3010
محتویات پکیج رژیم 3010
mon

به همراه ضمانت نامه بازگشت وجه ! در صورتی که بعد از استفاده از پکیج 3010، نتیجه کاهش وزن حاصل نشد تمام مبلغ دریافتی    بدون هیچ قید و شرطی   بازگشت داده میشود. این یک گارانتی واقعی است. هدف، چیزی جز رضایت و نتیجه گیری شما نیست.

تجربه خانم مریم

تونستم از وزن هدفم 1 کیلو کمتر بشم ، خواستم برم مهمونی و دیدم که لباسام برام گشاد شده …

تجربه خانم نسترن

اولش که رژیم رو دیدم شوک شدم که چطوری میشه با چربی لاغر شد ولی دیدم …

سوالات متداول

در حال حاضر این محصول به صورت دانلودی هست و روی تمام موبایل ها، تبلت ها و لب تاپ ها قابل اجراست. فایل محصولات پکیج به صورت کامل در اختیار شما قرار داده میشه و شما میتونید اون رو به صورت کامل در هر دستگاهی استفاده کنید.

در هر سه مرحله رژیمی که در پکیج 3010 قرار گرفته، از غذاهای عامه و معمولی که ما در ایران مصرف میکنیم، برای تنظیم رژیم ها استفاده شده. بنابراین استفاده از این دوره ی رژیمی بسیار ساده و کم هزینه هست.

فرقی نمیکنه بدن شما از چه مدلی باشه و چقدر اضافه وزن داشته باشید. پکیج رژیم 3010 هر شخصی رو با هرمیزان اضافه وزن رو میتونه لاغر کنه و به تناسب اندام برسونه.

اگر یک فرد به بیشتر از 10 کیلوگرم کاهش وزن نیاز داشت، بعد از اتمام دوره اول رژیم ( یعنی یک ماه اول )، دوباره به رژیم اول برگرده و اون رو تکرار کنه. البته بهتره بین هر دو دوره رژیم، یک هفته استراحت به بدن داده بشه. در این یک هفته شما میتونید به اندازه ی کافی و مناسب از مواد غذایی مورد علاقتون استفاده کنید.

در حال حاضر تعرفه ی یک رژیم اصولی و درست چیزی بالغ بر 250 هزار تومان هست. یعنی اگر قرار بر این باشه که این پکیج با تعرفه ی درست قیمت گذاری بشه، ارزش واقعی اون چیزی بالغ بر 500 هزار تومان هست. اما با توجه به شرایط اقتصادی تیم کارشناسی زیبیتو تصمیم گرفت تا این پکیج لاغری ارزشمند رو فقط و فقط با قیمت 99هزار تومان در اختیار شما قرار بده.

همونطور که گفته شد، این پکیج لاغری برای هر فردی میتونه موثر باشه. بنابراین شما میتونید این پکیج رو تهیه کنید تا هر فردی از اعضای خانواده که به اون نیاز داشت از اون استفاده کنه. البته کاملا واضحه که ارسال برای دیگران، فروش، هدیه دادن و … این پکیج غیر قانونی بوده و از نظر شرعی حرام هست. تیم زیبیتو هیچ رضایتی در این مورد نداره و در صورت مشاهده، برخورد لازم صورت میگیره. استفاده از این پکیج صرفا برای اعضای یک خانواده مورد تایید هست. 

ساده ترین راه اعتماد، دیدن نتایج و نظر افرادی هست که از این پکیج استفاده کردن. تصاویر قبل و بعد د نتایج بسیار زیاد از این دوره مهر تاییدی به عملکرد درست و قابل قبول این پکیج هست. اما از اونجایی که ما کاملا به عملکرد و تاثیر این پکیج رژیم ایمان داریم، ضمانت بازگشت وجه رو قرار دادیم. در صورتی که بعد از استفاده از این رژیم کاهش وزنی صورتی نگیره، تمام هزینه بدون هیچ قید و شرطی به شما باز پس داده میشه. 

در ادامه روش کامل تهیه پکیج 3010 قرار داده شده. شما میتونید از طریق درگاه پرداخت امن، هزینه پکیج رو پرداخت و اون رو دریافت کنید. برای اطلاع از روش پرداخت ادامه مطالب توضیح داده شده در این صفحه رو مطالعه کنید.

تجربه جناب آقای فرشاد

118 کیلو بودم و با گذشت یک ماه 11 کیلو کم کردم ، رژیم کتو اصلا سخت نیست …

تجربه خانم نسرین

من روز 15 هم رژیمم هست و وزنم از 83 به 74.400 رسیده. خیلی خوشحالم و …

کمتر از یک هفته مانده به پایان تخفیف ویژه 50%

قیمت محصولات رژیم 3010 بدون تخفیف » 300/000 تومان

قیمت با تخفیف ویژه » 149/000 تومان

برای دریافت رژیم 3010 روی دریافت رژیم کلیک کنید

10000+

دریافت رژیم تا این لحظه

99%

رضایت کاربران

روش رژیم لاغری 3010
قابل اجرا روی تمام دستگاه های تلفن همراه، تبلت و لب تاپ

قبل از شروع توضیح در مورد روش خرید پکیج، باید بدانید که محتویات پکیج لاغری 3010 در تلفن همراه، تبلت و لب تاپ قابل نمایش است. بنابراین این این نظر خاطر جمع باشید.

laptops
روش خرید و دانلود از طریق درگاه بانک

برای تهیه پکیج لاغری 3010 ، در ابتدا روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید به صورت خودکار پکیج را دریافت کنید، کافیست از طریق پرداخت مستقیم با درگاه بانکی، مبلغ را پرداخت کنید. برای این کار روی دکمه پرداخت و دریافت مستقیم در بخش زیر کلیک کنید. با زدن این دکمه به صفحه دیگری هدایت خواهید شد که در آن صفحه فرم دریافت اطلاعات شما قرار دارد. فرم را تکمیل کرده و روی دکمه پرداخت بزنید. با زدن دکمه پرداخت به صفحه درگاه بانکی هدایت خواهید شد. بعد از پرداخت به صورت خودکار به صفحه ی دانلود هدایت میشوید.

کمتر از یک هفته مانده به پایان تخفیف ویژه 50%

قیمت محصولات رژیم 3010 بدون تخفیف » 300/000 تومان

قیمت با تخفیف ویژه » 149/000 تومان

برای دریافت رژیم 3010 روی دریافت رژیم کلیک کنید

بدن ما
دکمه بازگشت به بالا